Kumppanit

Jaamme yhdessä hyvää tahtoa

menestystarinat

hiutale2

Joulupukin brändiä hyödyntävä kommunikaatio on tehokasta ja kumppaniemme löydettävyys paranee laadukkaan sisältömarkkinoinnin avulla. Kumppanimme rakentavat ja vahvistavat avullamme kestävää sidettä kuluttajiin. Laadukas kokemus luo kestävän suhteen kumppaniemme kohderyhmään.

Joulupukin brändin avulla mahdollistamme kumppaniemme pääsyn kuluttajan mediaverkon läpi ja tietoisuuteen. Kumppanimme vahvistavat mielikuvaomistajuutta oman kohderyhmän sisällä ja näin vaikutukset sekä tulokset moninkertaistuvat.

  • Joulupukki-yhteistyö on meille hedelmällistä brändin korkean tunnettuuden ja sen mukanaan tuoman positiivisen fiiliksen takia. Joulupukkisäätiön idearikkaus, yhteistyökyky ja ammattitaitoisuus tekee yhteistyöstä erittäin mukavaa ja edesauttaa oikeiden ideoiden löytämisessä ja viemisessä markkinoille.

    Vesa Jaatinen Alfmix, CEO
  • Joulupukki-tuotteet on otettu hyvin vastaan asiakkaidemme keskuudessa. Joulupukin luoma joulun henki on hyvä osa jouluvalikoimaamme ja herättää positiivisia ajatuksia asiakaskunnassamme.

    Vesa Jaatinen Alfmix, CEO
  • On olemassa vain yksi oikea aito joulupukki, jonka kanssa Radio Aalto on tehnyt yhteistyötä kolmen vuoden ajan. "Joulupukin virallinen kanava" - on tärkeä leima/tunnustus, joka on myös näkemyksemme mukaan kuluttajalle syy kuunnella. Joulumusiikkia voi soittaa kaikki, mutta vain yksi on sen aidon oikean joulupukin virallinen yhteistyökumppani. Tämä aito yhteistyö on tuonut Radio Aaltoon sisältöä tarinoihin taajuudelle kuin myös hienoa visuaalista ilmettä meidän sosiaaliseen mediaan. Joulupukin kanssa yhteistyö on tuonot meille myös muita tärkeitä yhteistyökumppaneita kuten Sony.

    Sami Virtanen Radio Aalto, Program Director
  • Radio Aallon joulu on ollut joka vuonna menestys, kanava kasvattaa aina jouluksi kuulijalukujaan ja joulukuu on ollut parin vuoden ajan Radio Aallon kuunnelluin kuukausi. Viime vuonna mukaan tullut yhteistyö Sony Musicin kanssa toi meille myös seuraajia instagramiin. Radio Aallon joulu palkittiin radiogaalassa vuoden parhaan radiopromootiona.

    Sami Virtanen Radio Aalto, Program Director
  • Kumppanuus Santa Claus Finlandin kanssa on arvokasta, sillä tuotteissamme yhdistyvät vahvojen brändien perinteet ja arvot, kuten antamisen ilo ja ajattomuus. Tarinalliset astiat ovat luonteva tapa kertoa Joulupukin sanomaa maailmalle. On ilo olla kertomassa suomalaisista rikkauksista, kuten puhtaasta luonnosta, lumesta ja revontulista yhdessä Joulupukkki-brändin kanssa. Yhteistyömme Santa Claus Finlandin alkoi kanssa vuonna 2013, jolloin ensimmäisiä Santa Claus by Arabia -tuotteet aloimme suunnittelemaan. Olemme konseptoineet yhdessä joka vuosi uusia astioita ja rakentaneet tarinaamme yhdessä. Tuotteet viitoittavat tietä Suomeen ja suomalaisuuteen ja kasvattavat siten molempien brändien aineetonta pääomaa. Yhdessä olemme saavuttaneet paitsi sarjan ajattomia ja kestäviä astioita arkeen ja juhlaan, myös lähtemättömän hyvän mielen tunteen.

    Nora Haatainen Fiskars Oyj
  • On ollut ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä maailman tunnetuimman brändin kanssa, Santa Clausin, suomalaisen Joulupukin kanssa. Yhteistyö Joulupukin kanssa on lisännyt OTZSHOES brändin tunnettuutta ympäri maailman. Otz Shoes on tuottanut ja lanseerannut kaksi Santa Claus tuoteperhettä ja ne molemmat on otettu hyvin markkinoilla otettu vastaan. Otz Shoes pyrkii aina erottumaan markkinoilla ja tekemään yhteistyötä ainutlaatuisten kumppaneiden ja brändien kanssa. Santa Claus merkitsee laatua, kestävää kehitystä, luonnon kunnioittamista ja elämän iloa. Me Otz:lla jaamme saman arvopohjan ja haluamme teoilla näyttää, että arvopohja jalkautuu myös meiltä asiakkaillemme.

    Kalle Gummerus Otz Shoes