Santa Claus Licensing Ltd. tekee työtä suomalaisen joulupukkibrändin vahvistamiseksi ja kokoaa vahvaa kumppaniverkostoa yhtenäisen joulubrändin alle. Tänä jouluna Posti toimii Joulupukin virallisena kuljetuskumppanina.
Joulupukki ja Posti ovat tuoneet suomalaisiin koteihin joulutunnelman jo sadan vuoden ajan. Siinä missä joulupukki käy ovella kerran vuodessa, tulee posti vuoden jokaisena arkipäivänä. Molemmat ovat tuttuja ja odotettuja.
– Posti jakaa jouluna yli 30 miljoonaa joulutervehdystä ja vuosittain saman verran paketteja suomalaisiin koteihin. Olemme välittämässä joulumieltä ystävältä toiselle. Santa Claus Licensing tekee työtä suomalaisen joulupukkibrändin eteen niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Viemme yhdessä tarinaa oikeasta, suomalaisesta joulupukista eteenpäin, Postin brändijohtaja Pirjo Kaasinen sanoo.
Joulupukkisäätiön kaupallisia oikeuksia edustava Santa Claus Licensing kehittää ja vahvistaa yhdenmukaista Joulupukkisäätiön joulupukkibrändiä ja ylläpitää suomalaista joulupukin kumppaniverkostoa. Joulupukin tarinaa kertovat Postin ohella muut yhteistyökumppanit kuten Finavia, Finnair, Fiskars, Tallink Silja ja Veikkaus. Joulupukin kaikki kumppanit edustavat eettistä arvomaailmaa ja suomalaisuutta. Joulupukkisäätiön päätehtäviin kuuluu maailman lasten auttaminen ja suomalaisen joulupukin tunnettuuden edistäminen.
Lähde: Posti